1. okt. 2014

Penalhus - i format

Er jeg mon blevet lidt for glad for en model?

Måske - men den ér altså lækker.


Den ligger godt i hånden og kan åbnes ret meget, så man kan få et godt overblik, og kan let få fat i tingene i tasken....eller rettere - i hvert tilfælde i dette tilfælde - i penalhuset.

For det var et penalhus, jeg skulle flette til min kollega, som nu også er min skolekammerat.

Vi er nemlig begyndt på et kursus sammen, hvor vi skal lære en hel masse om personalejura og HR.

....og vi bliver heldigvis meget kloge.....men det var jo ikke det vigtige i denne historie.

Og dog.

For penalhuset er - netop på grund af emnet - hovedsageligt flettet af mine HK-blade, som jo i høj grad handler om vores forhold til / på arbejdspladsen.


Farverne er valgt helt efter min kollegas yndlingsfarver i sort og hvid.

Modellen er valgt, fordi der skal være plads til lommeregner.

Størrelsen er bestemt af lommeregneren i højden og blyanterne i bredden.


Bestil dit eget penalhus. Se flere billeder og detaljer. Der er opskrift på penalhuset, pris 10 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar