5. sep. 2014

Telefonetui

Måske kan du huske, at jeg flettede noget, som jeg troede, skulle være et telefonetui til min mand for et stykke tid siden.

Mit regnestykke gik dengang ikke helt op, og selv med min bedste vilje, kunne der ikke mases en iPhone ned i etuiet.

Etuiet blev nærmere til briller end til en iPhone.

Jeg var dog sikker på, at modellen ikke fejlede noget, og jeg bare skulle måle rigtigt, så ville der blive et fedt etui ud af det.

Det gjorde der.

Du fik lige et smugkig her den anden dag, og nu skal hele etuiet vises frem.
Det passer perfekt til en iPhone.

På den måde var det første etui ikke spor forgæves. Tvært imod blev det dobbelt-nyttigt.

Der kom både et brilleetui ud af det OG et mere sikkert 'gæt' på størrelsen til telefonetuiet

Jeg synes faktisk, at det blev meget praktisk - mest fordi det kan åbnes med lynlåsen på 2 ½ side, så det er let at komme til både telefon, kredit- og kørekort.

Etuiet vil faktisk også være god som pung eller minitaske - netop fordi den ene side er halvt lukket. Så er der lidt styr på sagerne, selvom de åbne sider giver god adgang.



Etuiet er til salg. Se billeder, pris og detaljer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar