11. jul. 2014

Sådan får du din gratis opskrift

Der er nu en del, der har spurgt mig, hvordan man får sin opskrift, som jeg har udlovet i anledning af ReCyklistens blog-fødselsdag om fire dage.

Det har jeg åbenbart ikke forklaret godt nok, så jeg prøver lige igen :o)

Det er heldigvis ikke så meget, du skal :o)

Først og fremmest skal du være tilmeldt bloggen som følger på Google Friend Connect eller på Bloglovin' som offentlig profil, så jeg kan se, hvem du her.
Dernæst udvælger du dig en af de opskrifter, jeg har skrevet.

Du kan se, hvilke opskrifter der findes via dette link til mine salgssider. Klik på den kategori, du godt kunne tænke dig en opskrift fra, og klik så på fanebladet Opskrift. (eller tjek alle kategorierne ud)
Sidst men ikke mindst skal du - på det indlæg, jeg skriver på fødselsdagen den 15. juli, skrive en kommentar med dit navn (så jeg kan finde dig blandt de tilmeldte), din mailadresse (så jeg kan sende opskriften til dig) + hvilken opskrift, du gerne vil have.

Forhåbentlig får jeg travlt, så bær over med mig, hvis der går et par dage, før du får din opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar