22. jul. 2014

Kurser til efteråret

Efter de mange positive tilbagemeldinger jeg har fået bl.a. på facebook og ved genbrugsdagen i Farum - og ikke mindst den fabelagtige anmeldelse af min undervisning - har jeg sørme igen ladet mig overtale til at holde et par kurser her i efteråret :o)

Det bliver lørdagene den 20. september og den 1. november. Begge gange fra kl. 9:00 til 16:00 og begge gange hjemme hos mig selv på Frederiksberg.

Begge dage er det både for begyndere og øvede. Er du helt nybegynder, skal du nok deltage begge gange og flette lidt derhjemme mellem de to dage.

Send mig en mail med navn og hvilke(n) dato, du kunne tænke dig at være med og skriv også gerne lidt om, hvad du kan i forvejen og kunne tænke dig at lære. Så kan jeg nemlig forberede mig og skræddersy dagene helt til jer deltagere.

Du kan læse mere om kurserne her

Jeg håber, at vi ses - det plejer at være meget hyggeligt :o)

Skønt med sol og sommer, hvor det er varmt nok til meget lidt tøj og samba.
Det bliver dog også dejligt, når der bliver mere tid til at hygge indendørs :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar