27. jul. 2014

Kæde med kæde på

Det sker at jeg bestiller noget lækkert og anderledes smykke- og taske-tingeltangel på nettet.

I den seneste bestilling var der blandt andet en turkis kæde mellem lækkerierne.

Da jeg så, hvor flot den er, syntes jeg, at det måtte udnyttes ekstra.

Derfor fandt jeg på at fotografere kæden, printe billedet på bagsiden af noget genbrugs-kopipapir og flette motivflet, så kæden, jeg har brugt til hank, går igen som motiv på tasken.

Det har jeg ikke set gjort før, og jeg synes egentlig, at det er en lidt sjov gimmick.
På billedet ligger kæden / hanken dobbelt.

Det er der hele tre grunde til.

For det første - kæden er bestemt  holdbar nok til en lille hank til en lille taske (det er lige før, den er så lille som en pung ca. 12,5 cm bred), som den er brugt til; men den er alligevel ikke vanvittigt kraftig. Så for at den skal syne af noget, er den lagt dobbelt.

Den er også dobbelt, for så gav det mulighed for, at jeg kunne sætte den fast på tasken på en måde, så den kan benyttes både kort og lang.

Sidst men ikke mindst fotograferede jeg to rækker kæde ved siden af hinanden til motivet - for at det skulle syne af noget - og så skulle kæden jo også ligge dobbelt, når motivet var.


Tasken er til salg.
Turkis kæde til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar