19. jun. 2014

Genbrugsdag med candy wrap

På lørdag (den 21. juni) bliver igen en dejlig dag.

Det er jeg sikker på, for der er genbrugsdag på Farum Bibliotek. Jeg har fået lov at komme med og undervise store og små i at flette armbånd af genbrugsmaterialer.

Sådan bliver der bl.a. skrevet om arrangementet på bibliotekets hjemmeside:
Jeg håber på, at det kommer til at vælte ind med børn og voksne, der har lyst til at lære at flette i genbrugsmaterialer.

.... og skulle der dukke en lidt mere øvet fletter op, der er stødt ind i en udfordring, som kræver hjælp, så bliver der helt sikkert også tid til det.

.... eller flettere, der bare har lyst til en snak, så vi kan hygge os og udveksle erfaringer og / eller inspiration ....

Det håber jeg også på.

Genbrugsarrangementet varer desværre kun fire timer, så der er desværre ikke tid til, at man kan nå at lære alle fletteriets mysterier, og forhåbentlig kommer der også så mange mennesker, så jeg får nok at gøre med bare at lære dem at flette en række og samle den.

Jeg glæder mig allerede RIGTIGT meget til en dejlig lørdag, og tage min nye titel - kreativ tovholder - i brug. Det kan jeg lide!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar