26. jun. 2014

Fejlberegning

Det skulle faktisk være blevet til et mobil-etui med plads til kredit- og kørekort.

Det var også meningen, at det skulle passe til iPad-tasken, som jeg tidligere har flettet.

Det sidste lykkedes; men jeg er så åbenbart ikke god nok til at måle, hvor stor en telefon er, for etuiet blev i hvert tilfælde alt for smalt til at kunne indeholde telefonen.

I stedet er det så blevet til et brilleetui.
Som brilleetui fungerer det perfekt - både i størrelse og udformning; men sådan et er der ikke brug for lige nu :-) så nu er det sat til salg i stedet.

Der er sikkert en anden IT-forstørret mand eller kvinde, der kan bruge det ..... eller bare en anden mand eller kvinde, der godt kan lide de lyse farver.
Sådan går det nogle gange, når man ikke tænker sig godt nok om, og på et tidspunkt får jeg forhåbentlig flere diagrammer, så jeg kan flette etuiet i den rigtige størrelse.


Brilleetuiet er til salg


2 kommentarer:

  1. Hej Susanne

    jamen hvad er så prisen på dit brille etui?

    hilsen June
    admin på Del dine kreative idéer på FB

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej June :o) Tak for din besked :o)

      God idé med en pris på ;o) Brilleetuiet koster 185 kr.

      Jeg skal nok få lagt det på salgssiden http://smykkerrr.blogspot.dk/ her i dag. Så kommer der også flere billeder og detaljer :o)

      Dejlige lørdagshilsner fra Susanne

      Slet