13. maj 2014

ReCyklisten på facebook

Endelig fik jeg taget mig sammen til at få oprettet en side på facebook for ReCyklisten.

Foreløbig har jeg blot tænkt mig at lægge de enkelte blogindlæg her fra bloggen ind på siden (det kan man vel også kalde en slags genbrug) ;o) og jeg er simpelthen startet forfra med det første indlæg, som jeg skrev sidste sommer lige før jeg skulle i FriHuset og præsentere candy wrap flet for den ganske, danske befolkning.

Indtil videre er facebook siden altså en del bag efter bloggen her og derfor bare en efternølende kopi - men hvem ved, hvordan sådan en side kommer til at udvikle sig.
De første, søde venner like'de allerede siden. få sekunder efter, den var oprettet :o) og endnu et spændende kapitel er måske ved at blive skrevet.

Du finder facebook siden ved at klikke her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar