18. apr. 2014

Samsø til mobilen

Da jeg flettede en pung med Samsø-motiv til en kollega, forestillede vi os, at sådan en pung nok mest var noget for turisterne.

Men dér tog jeg fejl, og hvis jeg havde tænkt mig lidt hurtigt om, burde jeg nok heller ikke have troet på det.

For selvfølgelig er samsingerne stolte nok af at komme fra øen, til at ville have sådan en pung - måske især hvis man arbejder udenøs.

Der var nemlig en samsing, der så den lille pung og straks måtte have en lille 'potmonæ' til mobil, kort og en læbepomade.

Skønt!

Så nu er der også sådan en lille taske, der bor hjemme på øen.
Tasken kunne godt være blevet præcis samme størrelse som den iPhone 5, den er bygget til; men når der skal lynlås i sådan en taske, så kan telefonen ikke komme ned i tasken.
Derfor er tasken lidt længere end telefonen. ....men så er der jo også plads til læbepomaden i den ene ende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar