31. mar. 2014

Klap

Jeg skulle bruge en klap.

Det var måske ikke så meget selve klappen, jeg skulle bruge, det var de enkelte dele, jeg gerne ville fotografere, så jeg kunne skrive en god opskrift til en anden fletter.

Jeg blev nemlig spurgt, om jeg havde en vejledningtil at flette klap til en taske.

Det havde jeg ikke, så jeg måtte i gang med at flette, så jeg kunne skrive og fotografere.

Først skulle jeg vælge, hvilken metode, jeg ville bruge, fordi der er (mindst) to måder at flette klap på.

Man kan enten flette klappen af enkelte rækker, eller man kan flette den med lige-ud-flet.

Da jeg tidligere har flettet med rækker, skulle jeg selvfølgelig udfordre mig selv og prøve den anden metode.

Til min overraskelse var det ikke sådan helt lige ud af landevejen - slet ikke når man bedre kan lide at flette store stykker frem for at sy sammen :o) men med lidt opfindsomhed lykkedes det alligevel at få en fin klap ud af det.

Se selv:
Jeg håber, du er enig :o)


Tasken er til salg.

Vejledning på klap. Pris 10 kr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar