24. feb. 2014

Færdig orkidé-taske med tilbehør

Med dette indlæg er jeg vist ved at være gældfri ;o)
I hvert tilfælde over for dig på bloggen.

Orkidé-tasken ér blevet færdig, og her ser du det færdige resultat med indfarvet lynlås og det hele.
For når jeg var så godt i gang med fint og unikt tilbehør til tasken, var jeg også en tur i gemmerne for at finde flere ting, der kunne raffinere tasken endnu mere.

Jeg vidste i forvejen, at jeg havde nogle små blomsterperler, og de viste sig at passe perfekt i farven, og så fandt jeg også et lille stykke gråt ruskindssnøre.

Perlerne kunne fint sys på snørens ender - det var tæt på den perfekte måde at samle de ender på.

.....og da jeg nu var i gang igen, igen, kunne jeg jo lige så godt lave et par matchende øreringe

Sådán - fix og færdig!



Tasken er til salg.

Vejledning til motivflet, 25 kr. Send mig en besked via kontaktformularen eller på ReCyklisten@gmail.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar