22. okt. 2013

Releaseparty med flet

Der var lidt stille på bloggen i weekenden.

Nej, det passer egentlig ikke, for I var heldigvis mange, der kiggede ind, men jeg var selv lidt fraværende.

Grunden var, at jeg igen var en tur på Samsø - min dejlige yndlingsø.

Helt tilfældigt spillede yndlingskunstneren Poul Krebs releaseparty på Brundby RockHotel. Det kunne jeg jo ikke lade gå fra mig, selvom det føltes lidt som om, jeg var min sædvanlige Krebse-veninde utro. Jeg skal nok kompensere lidt i snarlig fremtid.

Så hele familien blev mere eller mindre tvangsindlagt til koncerten, og den var heldigvis fantastisk. (ja, hvad ellers) ;o) Der var rigtigt dejligt mange af de gode, gamle, kendte numre; men også et par stykker, som Poul ikke har spillet live et stykke tid.

Plus! - endelig - spillede Poul dén om den gamle, kloge onkel live. Jeg har bare elsket den tekst, lige siden jeg hørte den første gang på min shuffle i træningscentret. Den er bare fyldt med små, gode og kloge ord.

....og så fik svigerinden (hurtigt) overtalt mig til, at vi skulle have taget et rigtigt fanbillede.
Selvom aftnen handlede om musik, fik jeg også lidt flet ind over. Jeg mødte igen min taskeveninde fra sidste års julefrokost, og hun havde - til min store glæde - sin cirkelkaffetaske med til fest. Dejligt at gense den :o)
Vi fik snakket lidt og aftalte, at jeg skulle hente de resterende tasker i hendes Brugs næste dag.

Både dejligt at få taskerne hjem, men også lidt vemodigt, for så har jeg ikke længere gensynet med taskeveninden til gode.

Nå, måske mødes vi i stedet en anden gang til noget musik på Samsø - det er vist ikke helt umuligt :o)

...og så mødte jeg da også lidt folk fra Samsø-festivalen. Formandsfruen er også glad for flet. I hvert tilfælde når der er festivallogo på :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar