13. aug. 2013

Plakat med farveforløb

Den næste taske blev et eksperiment med materialet.

Jeg havde længe gået og luret på denne smukke plakat - budskabet var godt, men farveforløbet.....det var jo helt uforligneligt, så da væggens udsmykning skulle skiftes, var jeg lynhurtig til at sikre mig skønheden.
Der gik ikke mange øjeblikke, fra jeg var kommet hjem, til plakaten var splittet ad i atomer, og tapen var klistret på, så jeg kunne komme i gang med at flette og få at se, om jeg kunne lave det samme fine farveforløb på tasken.....det synes jeg nok, jeg kunne.

Til gengæld blev der så ikke rigtigt tid til at eksperimentere med faconen, når det skulle gå så stærkt - det er en helt almindelig clutch; men det er nok meget godt, når det er farven, der skal være virkemidlet.



Jeg bliver altså også lige nødt til at fortælle, at jeg i dag har haft besøg....besøg af en journalist, som havde set et opslag på facebook, hvor jeg viste et blogindlæg med aviskurven frem. Hun syntes, det så så spændende ud, at hun mente, det også vil interessere andre frederiksberg-borgere.

For mig bliver det så spændende at se, hvad hun har fået ud af den halve times tid, hvor vi havde en hyggelig snak om fletteri.

Den kommende artikel har så givet mig lyst til at oprette en ny, fast side på bloggen med presse/medie-omtale. På siden finder du også de hele klip fra min medvirken i Fri-Huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar