24. aug. 2013

Phone Sleeve

Dengang jeg brugte lædertasker, var der ofte en lomme i foret, som passede til min telefon; men nu hvor jeg var gået over til flettasker, og ikke havde eksperimenteret med lommer endnu, lå min telefon bare og rodede rundt nede i tasken sammen med bl.a. nøgler.

Det mente jeg ikke, at skærmen havde så godt af :-/ og hvad gør man så??
Ja, så må man selvfølgelig flette sig et phone sleeve.
For at det skulle passe til alle taskerne flettede jeg det i neutralt sort/gråt/hvidt, og som Elizabeth og jeg taler om i klippet her fra FriHuset, er der selvfølgelig en del S'er på, så ingen er i tvivl om, at det er mit sleeve.


....og så er det jo lige om lidt, det går løs med Stafet For Livet på Frederiksberg - Skolen på Duevej. Ud over at gå stafetten skal jeg i eftermiddag/aften bl.a. høre Nice Little Penguins og Lozt Inzide, og så skal jeg danse show med JES Linedance. Der bliver vist også undervisning, hvis dú har lyst til at prøve.




Dit eget, personlige sleeve kan bestilles eller køb opskrift

Ingen kommentarer:

Send en kommentar