17. jul. 2013

Nervepirrende sjovt

Hold nu fast, det har været nervepirrende og samtidig fantastisk sjovt.

I dag har jeg haft masser af sommerfugle i maven, for det  var jo i dag, jeg skulle have min TV-debut - og så oven i købet direkte. Ikke nogen mulighed for at råbe "cut" og tage om. Ikke nogen mulighed for at klippe eventuelle bommerter ud.

Det er nervepirrende! For hvad gør man, hvis klappen går ned, og man kun kan snakke sort....?

Det kan jeg stadigvæk ikke svare på, for det gjorde den heldigvis ikke.

Folkene i FriHuset er fantastisk søde og nøjagtigt lige så gode til at berolige, som jeg havde forestillet mig, og da jeg først sad foran kameraerne og skulle snakke med Elizabeth og fortælle om at flette, glemte jeg alt om, hvor mange mennesker, der måske sidder og kigger på sådan en udsendelse.

...og så er det jo noget af en drøm at få lov at udbrede en hobby, som man holder vildt meget af, til et stort publikum

Derfor var det også fantastisk sjovt! ....og jeg kunne være blevet ved i timevis.

Elizabeth skal have en kurv til haven, så hun let kan hente nogle grøntsager og kartofler til kokkene i FriHuset. I dag har hun selv flettet lidt med; men vi når nok ikke lige at blive færdig med en hel kurv i to udsendelser af 12-14 minutter. Derfor får hun nok min demomodel.


Nå, men i morgen er der atter en dag og atter et indslag at forberede. Jeg må flette!

Bestil kurv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar