8. dec. 2014

Juleterninger

Man kan bruge de små terninger, som flettes af 6 enkelte led, til rigtigt mange ting.

Indtil videre har jeg brugt en terning
- som nøglering
- vedhæng til penalhus
- vedhæng til taske

Da jeg flettede terningen her sidst som taskevedhæng, var det de sidste par lapper, jeg skulle bruge, så jeg ikke fik rester; men denne gang, har jeg flettet et par terninger meget bevidst, og klippet lapper specielt til formålet.

Jeg er nemlig kommet i gang med julepynten.

Da jeg har en del gyldne kaffeposer, var det oplagt at flette julepynt af dem.

....og da kaffeposerne har et fint lille kaffebønneformet mønster, var det også ret oplagt at udsøge motivet til lapperne.
Jeg var sikker på, det ville se fint ud på nogle små, gyldne, jule-ting, hvis jeg syede en hank på i rødt silkebånd

Terningen blev fin med det lille logo, og jeg tror også, at det ville blive fint, hvis jeg flettede den af helt gyldne lapper.

I mellemtiden har jeg også fundet noget jule-slikpapir at flette af.
Det er nu heller ikke så tosset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar